loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 800 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

بالاخره فتوا ولنتاین به تصویب رسید:

 

شرح فتوا :

.

.

.

دختر یا پسرى که کمتر از یک سال از دوستیشان مى گذرد

شرعا حق مطالبه کادو ندارند

و کادو این افراد عندالمطالبه نیست

و عندالاستطاعه و عندالعشق وحاله می باشد.

و من ا…التوفیق جمیعاً و لا تفرقوا

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

به پسرهایی که بیش از 5 دوست دختر دارن،
.
.
.
وام ولنتاین میدن.

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

همسر آیندم حلالـــت نمیکنم اگه :
ولنتاین واسه دوست دختــرات کادو بخری
این پولا حق مــن و بچــــــه هاته

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

متاسفم برای اونایی که ولنتاینو به یه عروسک گوسفند و خرس خلاصه میکنن !

 

.

.

ولنتاین یعنی عشق ، یعنی احساس ، یعنی iPhone

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

مورد داشتیم دختره بعد از ولنتاین مغازه عروسک فروشی زده......به جون تو اگه دروغ بگم.....مغازشم همین سر کوچس تازه نمایندگی فعال در سراسر کشور هم میخواد

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻣﺎﻝِ ﺟﻮﺟﻪ ﻫﺎﺳﺖ . .

 

.

.

.

.

.

ﯾﻪ ﻋﻘﺎﺏ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﺳــــــــــت

ﺁﺭﻩ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﺎﺳﺖ!

.

ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﻟﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﺪﻡ . . .
 

گروه اینترنتی سالیجون
 

کاش این فرهنگ جا بیوفته که

 

.

.

.

خانواده ها وقتی میان مهمونی بچشونو ببندن

به درخت تو حیاط…

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

زنگ زدم به پسرعموم

 

مداحی گذاشته اهنگ پیشوازش

بهش گفتم این چیه؟

میگه ازمسجد محله درخواست وام کردم

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

یه بار بچه بودم

 

دلم بستنى قیفى میخواست گریه کردم نشستم وسط خیابون…

ننم مثل دیوید بکهام سانترم کرد تو جوب!

دیگه آدم شدم !

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

کثافت چیست…؟

 

.

.

.

.

قبلا فحش بود

الان ابرازه علاقس

در آینده فک کنم بشه اسم بچه

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

 

شیخ گفت:در بهشت شراب هایی وجود دارد

 

که هر چه مؤمنان می خورند مست نمیشوند!!!

مریدی پرسید : پس چرا میخورند؟

.

.

.

.

شیخ سر خود را خاروند ، قدری با ریشهایش بازی کرد و سپس

گفت : تو اگه زر نزنی کسی نمیگه لالی !!!!

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

آنچه برای خود نمیپسندی …

 

.

.

.

.

نگه دار واسه خواهر شوهر یا جاریت کادو ببر

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

در یک فیلم خارجی زنی به شوهرش یک سیلی زد.

 

شوهرش گفت: عزیز دلم واسه چی میزنی؟؟

گفت: برای اینکه ببینم چقد دوسم داری

شوهر زن را بغل کرد و یک عالمه بوسش کرد

زن ایرانی این حرکت را تقلید کرد و یک سیلی به شوهرش زد

.

.

.

.

زن را وقتی غسل میدادند هنوز لبخند به لب داشت

بازگشت همه به سوی اوست.

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

سبد کالا باید عادلانه باشه

 

مثلا:

برای من که ماشین ندارم ماشین بذارن توش!

برای اون که مرفه بی درده هم درد بذارن توش …

 

 

 

گروه اینترنتی سالیجون
 

اگه یه دختر میخواست به جای سعدی شعر بگه:

 

.

.

.

.

تو کز محنت دیگران بی غمی خیلی بدی،بد،بد،بد

دیجه دوشِت ندالم!

بولو گمشو

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

سازنده فتوشاپ باید اسمشو میذاشت:

 

ستار العیوب

لامصب همه عیب هارو میپوشونه

 

 

گروه اینترنتی سالیجون

مادرم روزی 10 تا میسکال داره

 

.

.

8 تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه
2 تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه
تازه میگه یه آیفون باید بخرم

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

امروز پشت یه نیسان نوشته شده بود:
go with with
بعد از چندی تفکر عمیق دریافتم که این یعنی:
برو بابا

 

.

.

هنر نزد ایرانیان است و بس

 

گروه اینترنتی سالیجون

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی