خلاقیت های مفید، جالب و دیدنی

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

خلاقیت های مفید، جالب و دیدنی

admin بازدید : 50 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)
شاید بچه های اواخر دهه 80 به بعد متوجه نشوند که این نوار کاست زمانی برای خود ابهتی داشت!
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 
انگار این زرافه از این که این همه بار بر گردنش انداخته اند اصلا راضی نیست.
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 
گربه ها همیشه فضول هستند و این فضولی کار دستشان می دهد.
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 
سعی کنید وقتی فست فود می خورید این استند موبایل روی میز نباشد تا با یک گاز اشتباهی دندان های خود را از دست ندهید.
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 

 
 لیوانه شومینه ای دیده بودید؟!
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 
 قطعا این خلاقیت از رنج های یک توریست که به چین سفر کرده بود و روزهای گرسنگی زیادی سپری کرده بود حاصل شده است.
 
 
من یک خلاق هستم! (14) 
 
 
دست های پرنوازش خود را از ظروف کثیف دریغ نکنید.
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 
 
 آرزوی هر کدبانو و حتی مجردها!
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 

 
قدم زدن در کوچه و خیابان با این کیف اصلا کار عقلانی ای به نظر نمی رسد.
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)

 
به این میگن یک گیره هوشمند!
 
 
من یک خلاق هستم! (14) 
 
 
آیا فکر نکرده اید که شاید لوازم الکترونیکی هم قهوه دوست داشته باشند؟
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 
 
مژده! مشکل برداشتن چند لیوان به طور همزمان حل شد.
 
 
من یک خلاق هستم! (14)
 
 
 
بعضی مواقع مبل ها هم از فرط خستگی روی زمین پخش می شوند!
 
 
 من یک خلاق هستم! (14)
 

 
بلال دون کُن هم رسید!
 
 
من یک خلاق هستم! (14)

 

 

 

 

http://salijoon.us

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی