loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 51 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
بازهم اگر به دقت به اطراف خود بنگرید، چیزهای بسیاری برای به تصویر کشیدن در اختیار دارید.
"رنزو گریتسِن" (Renzo Gerritsrn)، دانشجوی رشته ی عکاسی ساکن شهر آمستردام هلند است. او در طول اولین سال تحصیلش، برنامه های بزرگی در سر داشت و در همان اولین قدم ها متوجه شد که در این زمینه، شهر آمستردام از پتانسیل خوبی برخوردار بوده و چیزهای فراوانی برای ارائه دارد.
 
 
آمستردام ، شهر آمستردام ، شب
 
عکاسی در شب در شهر آمستردام هلند
 
توجه این عکاس جوان که به گفته ی خودش بسیار هم بلندپرواز است، معطوف به فرصت هایی شد که هنوز کسی برای بهره بردن از آنها اقدام نکرده بود.
 
 
آمستردام ، شب ، شگفت انگیز
 
" در تمام طول زندگیم عاشق عکاسی در شب بودم. این رویا با دیدن چشم انداز زیبا و مسحور کننده ی شهرهایی همچون پاریس، دبی و نیویورک در وجود من شکل گرفت. اما ناگهان متوجه شدم شهر محل تحصیلم هم جذابیت و شکوه خاص خود را دارد. عکاسان متعددی اقدام به عکاسی مناظر شهر آمستردام در شب کرده اند. اما آنها همواره مناظر تکراری این شهر را بارها و بارها سوژه ی خود کرده و در نتیجه حرف تازه ای برای گفتن نداشتند. اما چرا آنها این کار را مرتب تکرار می کنند؟
 
آمستردام ، شگفت انگیز ، هلند
 
من تصمیم گرفتم زاویه ی نگاهم را به مناظر پیرامون تغییر داده و از سمتی و سویی دیگر به این شهر و چشم اندازهایش بنگرم. به همین دلیل شروع به جستجوی مناظر متفاوت کردم. خوشبختانه در آمستردام چند تایی ساختمان پیدا می شود که دیدی خوب به شهر و مناظرش دارند.
 
آمستردام ، هلند ، آمستردام
 
از من نپرسید چگونه موفق شدم، چیزی که مشخص است موفقیت من در ثبت چشم انداز و خط افق شهر آمستردام به شکلی است که هرگز پیش از این موفق به دیدنش نشده اید."
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
 
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
آمستردام ، آمستردام ، شهر آمستردام
 
 
نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ آیا این عکس ها با آن چه در گذشته از این شهر زیبای اروپایی دیده اید، تفاوت داشتند؟
منبع : باشگاه خبرنگاران -نمناک
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی