زورگیری بخاطر قسم خوردن به روح برادر!

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

زورگیری

admin بازدید : 50 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)
او در اظهاراتش به بازپرس ویژه سرقت گفت: «آن روز که دستگیر شدم چاقو به همراه داشتم اما از آن استفاده نکردم.» او گفت: آن روز بعد از زورگیری به تنهایی به یکی از مغازه هایی که در اطراف منطقه زورگیری ام بود، رفتم تا لباس بخرم. اما همان موقع پسری که از او زورگیری کرده بودم من را داخل مغازه دید و ماموران را صدا کرد تا من را دستگیر کنند. ماموران کلانتری ١4٧ گلبرگ در تاریخ دوم مهرماه هنگام گشت زنی در محدوده استحفاظی خود متوجه زورگیری این دو از مرد جوانی شدند. آن ها به محض دیدن صحنه زورگیری برای دستگیری زورگیر ها وارد عمل و موفق به دستگیری حامد شدند.
 
مهران تنها پنج روز بعد از اعتراف های حامد دستگیر شد. این دو روز شنبه در شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت حاضر شدند و به زورگیری هایشان اعتراف کردند. حامد درباره جزییات و نحوه زورگیری ها به بازپرس پرونده گفت: سوژه های موردنظر را در شرق تهران پیدا می کردیم و در یک فرصت مناسب در مکان های خلوت با استفاده از چاقو زورگیری می کردیم. پس از اعتراف دو متهم این پرونده به هفت مورد زورگیری و سرقت، آن ها به دستور علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند.
منبع : خبرآنلاین -نمناک
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی