پست مجری معروف زن پس از طلاقش+عکس

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

پست مجری معروف زن پس از طلاقش+عکس

admin بازدید : 41 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

صبا راد مجری مطرح تلویزیون که چندی پیش خبر طلاقش جنجال به پا کرده بود ، با انتشار عکس و متن صفحه شخصی اش را بروز کرد.

به گزارش تهران پرس  صبا راد مجری مطرح تلویزیون که چندی پیش خبر طلاقش جنجال به پا کرده بود ، با انتشار عکس و متن صفحه شخصی اش را بروز کرد.


این مجری شبکه ۵  با انتشار تصویر زیر نوشت :
حالم خوب است
هنوز شعر میخوانم
موسیقى گوش میکنم
گاهى سراغ سازم میروم
هنوز بلدم بسیار گریه کنم…
ورزش میکنم البته، کتاب میخوانم،آشپزى میکنم…
و…
و…
و…
گفتنش بماند براى بعد
من هنوووز زنده ام…

عکس قدیمیه، مال روزاىِ اجراى برنامه صبح خلیجه فارسه

آخرین بارى که گریه کردین کى بوده؟ و چرا؟

 

 

http://tehranpress.com

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی