loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 40 یکشنبه 16 خرداد 1395 نظرات (0)

پس از حضور بازیگرانی چون چکامه چمن ماه، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا و ... مهدی مظلومی کارگردان سریال های «کمرندها را ببندیم»، «بدون شرح» و ... که به شبکه جم پیوسته اند، نام روناک یونسیبازیگر سریال های «رستگاران»، «گل های گرمسیری» و ... در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» آن هم با عنوان دستیار طراح لباس عجیب به نظر می رسد.

روناک یونسی ، روناک یونسی ، شبکه GEM

روناک یونسی در پاسخ به این شایعه می گوید: من در تمام این مدت مشغول بازی در سریال «آسپرین» بودم این مسئله در صفحات شخصی من و «فضای مجازی» قابل اثبات است. این اتفاق یک تشابه اسمی است که هیچ واقعیتی ندارد.

من این مسئله را تکذیب و از طریق شبکه های مجازی و صفحات شخصی خودم با انتشار مطلبی این مسئله را رسانه ای خواهم کرد.

روناک یونسی و همسرش ، شبکه GEM ، بازیگر زن در شبکه جم

روناک یونسی و همسرش در پشت صحنه سریال آسپرین

 

 

 

منبع : بانی فیلم -نمناک

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی