آرزوی “رضا حقیقی” برای بازی دوباره در پرسپولیس

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

رضا حقیقی

admin بازدید : 32 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

آرزوی رضا حقیقی برای بازی دوباره در پرسپولیس

هافبک سابق پرسپولیس می گوید نقش اصلی در جدایی از پرسپولیس را خودش داشته است. رضا حقیقی لیگ پانزدهم را در صبای قم آغاز کرد اما با جدایی از جمع شاگردان علی دایی پس از 6 هفته به سوفان بوری تایلند پیوست که به دلیل مصدومیت پیش از شروع لیگ این کشور به ایران بازگشت تا به آسیب دیدگی خود رسیدگی کند.

 

رضا حقیقی ، گفتگو با رضا حقیقی ، پرسپولیس

حقیقی از دلتنگی اش نسبت به پرسپولیس میگوید:

«بدون تعارف و رودربایستی دلم بدجور هوای پرسپولیس رو کرده. خیلی دلم واسه اون زمانی که پرسپولیس بودم تنگ شده ولی این رو هم می دونم که خودم مقصر بودم، خودم باعث شدم که از تیم محبوبم دور بشم ولی یادتون نره که ما همه انسانیم و جایز الخطا هستیم ولی اینکه یه نفر بعد اشتباهی که می کنه خودش بفهمه کارش اشتباه بوده این خیلی خوبه، البته تو این مدت هم خیلی ها بهم گفتن پول پرست و بی غیرت و این حرفا... ولی بخدا قسم من واسه پول از پرسپولیس جدا نشدم. فقط در همین حد بگم و کسی هم که از این جدایی لطمه خورد من بودم نه پرسپولیس چون پرسپولیس ٤٠ میلیون هوادار داره که مثل کوه پشتشن. به خدا پنج شنبه بعد بازی با نفت وقتی تیم شکست خورد و دیدم مردم هنوز دارن تیم رو تشویق می کنن بغض کرده بودم و حسرت اون روزایی که با پرسپولیس داشتم رو خوردم ولی اشکال نداره. بالاخره هرکسی تو زندگیش اشتباه می کنه ولی اشتباه من یکم بزرگتر از بقیه اشتباها بود. از همین جا از همه ی پرسپولیسی هایی که از من ناراحت شدن عذر خواهی می کنم. امیدوارم که من رو ببخشند با اینکه بیشترین ضربه رو باز من خوردم نه مردم و پرسپولیس، به هرحال من از بچگی سرخ بودم، الان هم هستم و ان شاالله سرخ هم می میرم. فقط یه آرزوی فوتبالی دیگه تو زندگیم دارم، اونم اینه که دوباره واسه عشقم بازی کنم. در ضمن این رو هم مطمئن باشید که پرسپولیس قهرمان میشه و جام مال هادی و هانی و هاناست، انشالله»

 

 

منبع : ابرارورزشی/نمناک
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی