اس ام اس دلتنگی

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

اس ام اس دلتنگی

admin بازدید : 22 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

شعر دلتنگی و عاشقانه

گـاهـی در ذهـنـم
آنــقــدر واقـعـیــت داری
کـه دسـتـهـایـم هــوایت را در آغـوش می گــیـرد ...

 

**********

 

تنهایی و دل تنگی هایتان را پیش فروش نکنید
فصل اش که برسد به قیمت می خرند . . .

 **********


آدم خوب قصه های من
دلتنگت شده ام !
حجمش را میخواهی ؟؟؟
خدا را تصور کن ...

 

**********


دلتنگم...
مثل خیلی از روزهای زندگانی ام.
این روزها هیچ کس شریک غم و دلتنگی آدمها نیست؛
تنها همدم تنهایی ها و بی کسی هایم، یک قلم و چند ورق کاغذ تا نخورده است.
اگر روزی کاغذهایم تمام شوند چه کنم؟!!!

 **********

 

نبودنت مثل تمام کردن سیگار است
در نیمه شبی برفی
وقتی دکه های شهر بسته اند ...

 

**********

تو را خواستم و به جای تو عشق نصیب من شد...
کاش عشق را می خواستم...شاید تو نصیب من می شدی!...

 

**********


تنهایی
می دانستم می آیی
اما من
بی تو
هر شب تقدیر را دوره میکنم ...

 

**********

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم
تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی...

 

**********


خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .

 

**** شعر کوتاه دلتنگی ****

 

دلتنگم...
مثل خیلی از روزهای زندگانی ام.
این روزها هیچ کس شریک غم و دلتنگی آدمها نیست؛
تنها همدم تنهایی ها و بی کسی هایم، یک قلم و چند ورق کاغذ تا نخورده است.
اگر روزی کاغذهایم تمام شوند چه کنم؟!!!

 

**********


هرچقدر که سرتو گرم کنی
هرچقدر که حواستو پرت کنی
هر چقدر که دور و برتو شلوغ کنی
باز تو یه لحظه میاد و مچتو میگیره
دلتنگیتو می گم!!!!!

 

**********

گاهی...
شنیدن صدای قلب کسی رو که دوسش داری
زیباترین موسیقی دنیاست...!!

 

**********


تنهایی
گوشه ای در این شهر
مچاله شدم در خودم
لرزم از سرما نیستاز تنهایی ام می ترسم ...

 

**********

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس...

 

********** 

برای بعضی از دردها نه میتوان گریه کرد
نه میتوان فریاد زد
برای بعضی دردها
فقط میتوان نگاه کرد
لبخند زد و بی صدا شکست...

 

********** 

دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت....

 

**********


نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی، بی آنکه باشی
و رفتی، بی آنکه نباشی . . .

 

**********

هرچه دلتنگی هست، حرفهایی که گره در گره است
تو بیا تا به همان بوسه اول برود . . .

**********


بیا باران را دعوت کنیم، به جشن دلتنگی رازقی
بیا دوباره عادت کنیم، به بغض غریبانه عاشقی . . .

 

**********

تو را خواستم و به جای تو عشق نصیب من شد...
کاش عشق را می خواستم...شاید تو نصیب من می شدی!...

 

**********


تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت، دلتنگی ام را به باد می سپارد . . .

 

********** 

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

 

**********


کمی گیجم کمی منگم عجیب است
پریده بی جهت رنگم عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش
برایت باز دلم تنگ است...

 

 

http://namnak.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی