loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 35 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

خصلت هایی که موجب قبولی نماز می شوند

امام صادق (ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می کنم که هشت خصلت داشته باشد:

امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می کنم که هشت خصلت داشته باشد:

قبولی نماز ، راز قبولی نماز ، خصلت قبولی نماز

خصلت های اصلی برای قبولی نماز

هشت خصلت مهم برای قبولی نماز

1- در پیشگاه عظمت من تواضع کند.
2- روز را به ذکر من بگذراند.
3- به بندگانم بزرگی نفروشد.
4- گرسنه را سیر کند.
5- برهنه را بپوشاند.
6- نفسش را به خاطر من از شهوات باز دارد.
7- بر مصیبت زده رحم کند.
8- غریب را جای دهد.
پس چنین بنده ای نورش مانند خورشیدی می تابد، به او در تاریکی ها نور می بخشم، و در سرگردانی ها علم می دهم، با عزت خود حفظش می کنم، فرشتگانم را به حفاظتش می گمارم، چون مرا بخواند جوابش دهم، و چون در خواست کند عطا می کنم، و مثل این بنده در نزد من مانند باغ های بهشت است که میوه هایش خشک نمی شوند و تغییر حالت نمی دهد.
حتما بخوانید بوی بهشت به مشام این افراد نمی رسد.

 

 

منبع : میهن فال /نمناک
برچسب ها قبولی نماز , در , گرو , 8 , خصلت , است ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی