انصاری‌فرد: فقط گل زیدان به لورکوزن !

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

انصاری‌ فرد

admin بازدید : 32 یکشنبه 05 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
قابل پیش‌بینی بود که این گل رای بالایی بیاورد و در نهایت کریم در این نظر سنجی اول شد. انصاری‌فرد در مورد احساسی که بابت این اتفاق دارد به ورزش سه می گوید: خیلی خوشحالم، از زمانی که این خبر اعلام شد خیلی از دوستانم تماس گرفتند یا خیلی ها پیام تبریک دادند که باید از آنها تشکر کنم. آنقدر مسیج خواندم که وقت نکردم از صبح غذا بخورم. واقعا از همه ممنون هستم و این لطف خدا بود. البته من بیشتر از این خوشحالم که نام ایران مطرح شد. باید از آنهایی که به گل من رای دادند هم یک تشکر صمیمانه کنم.»

از انصاری فرد که خودش زیباترین گل لیگ یونان را زده در مورد زیباترین گلی که در فوتبال دیده از او سوال می‌کنیم و او اینگونه جواب می دهد: «گل‌های زیادی در فوتبال دیده ام. مثلا کاشته‌ای که دیوید بکام قبل از جام جهانی 2002 به یونان زد خیلی قشنگ بود، واقعا انتخاب سخت است ولی من گلی که زیدان در فینال لیگ قهرمانان به لورکوزن زد را فراموش نمی کنم.»

 

 

 

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی