بازیکن سابق پرسپولیس کنار خیابان رقصید!

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

بازیکن سابق پرسپولیس

admin بازدید : 26 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

«یادش بخیر بهترین کادوی عروسی دنیا رو اونشب بچه ها با بردشون تو دربی بهم دادن. یادم نمیره تو ماشین عروس به جای موزیک رادیو ورزش رو با صدای بلند گوش می کردم و پرسپولیس که گل زد زدم کنار و پیاده شدم عین دیونه ها شروع کردم به رقصیدن.

خانومم که بنده خدا زیاد فوتبالی نبود هاج و واج نگام می کرد و یحتمل تو دلش میگفت زن چه دیوووونه ای شدم. اون روز بهترین روز زندگی من بود. به امید پیروزی همه سرخ دلان در دربی پایتخت و انشاءالله بعدشم جشن قهرمانی بر سر مزار پسر خوب پرسپولیس مرحوم هادی نوروزی.»

رهبری فرد پس از گل دربی کنار خیابان رقصید

رهبری فرد پس از گل دربی کنار خیابان رقصید



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی