loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 86 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

ازاین ببعد
فقط به اونی توجه میکنم
که واسه داشتنم تلاش کنه..<~
باتمام خورده شکسته های دلم
~~>این فردشایسته دوس داشتنه

اس ام اس عاشقانه فروردین 95

من می‌گویم باید
دوست داشتن را کشید
باید آن را
در هوا نقاشی کرد
وقتی می‌گویی “دوستت دارم “
انگار پرنده‌ای را
از دست‌هایت پر داده‌ای
بعد باید بنشینی و پروازش را
با حسرت نظاره کنی!
گاهی باید واژه‌ها را
آنقدر حبس نکرد
حسرت پرواز دلتنگی می‌آورد
اما آدمیزاد همین است دیگر
گاهی دلش به هوایی خوش می‌شود…

اس ام اس عاشقانه فروردین 95

دوستت دارم…
آن قدر که
حتی فرصت نمی کنم
به تو ابرا زکنم..

کاش میشد… گاهی
اینقدر دوستت نداشت…!!

اس ام اس عاشقانه فروردین 95

عشق یعنی دشت گلکاری شده
در کویری چشمه ای جاری شده
یک شقایق در میان دشت خار
باور امکان با یک گل بهار

اس ام اس عاشقانه فروردین 95

ﻋﺸﻖ ﻣﻦ❤️
ﻭﺟﺐ ﺑﻪ ﻭﺟﺐ
ﺧﻂ ﺑﻪ ﺧﻂ ﻧﻘﻄﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﻄﻪ
ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ
ﺑﻮﻱ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ

اس ام اس عاشقانه فروردین 95

بـه چـیـزای خـوب فـک کـن
بـاشـه
الان داری بـه چـی فـک مـیـکـنـی؟!
بـه تـــــــــو …

اس ام اس عاشقانه فروردین 95

سـوزش چـشـم مـن از لــذت “زیـبـایی تـوسـت”
خـیـره بـر تـو شـده ام،
پـلک زدن یـادم رفـت . . .

اس ام اس عاشقانه فروردین 95

ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﻣﯽ ﺁﯾﻢ ﻭ ﺍﯾﻨﺠﺎ ….
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ …!
ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺨﻮﺍﻧﻰ
ﺍﻣﺎ ﺣﯿﻒ !
ﻫﻤﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﻣﺮﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪ و کپي ميکنند
ﻭ ﯾﺎﺩ ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻨﺪ !

 

 

http://www.faranaz.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی