دوپینگ ماریا شاراپووا بهترین تنیسور زن دنیا مثبت اعلام شد

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

دوپینگ

admin بازدید : 23 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)
ماریا شاراپووا ، تنیس ، دوپینگ
 

اعتراف ماریا شاراپووا به دوپینگ کردن

بسیاری تصور می کردند کنفرانس مطبوعاتی شاراپووا برای اعلام بازنشستگی او به دلیل مصدومیت ‏های پیاپی خواهد بود اما او خبر غیرمنتظره تری را اعلام کرد:" من 10 سال بود که به طور قانونی از ‏این ماده استفاده می کردم. من مسئولیت این اتفاق را به طور کامل می پذیرم؛ من اشتباه بزرگی کردم. می ‏دانم تبعاتی خواهد داشت و نمی خواهم دوران حرفه ای ام به این شکل به پایان برسد. واقعا امیدوارم ‏فرصت دوباره ای برای بازی کردن به من داده شود. نمی توانم شخصی به جز خودم را سرزنش کنم."‏
شاراپووا تایید کرد که از 8 روز قبل از قرار گرفتن این ماده در فهرست مواد ممنوعه، فدراسیون جهانی ‏تنیس در این مورد به او تذکر داده بود اما او به این مسئله توجه نکرد.‏

 

 

منبع : ورزش3 -نمناک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی