loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 28 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

- پاشو آقا! پاشو! همین کارو کردید چهار سال که الان رای نیاوردیم دیگه


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

- ایشون دارن به عکاسی که این کادر رو بسته اکی میدن!
یه وقت فکرای بد نکنید که داره بازنده های انتخابات رو مسخره می کنه


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

- زاکانی کجایی؟ دقیقا کجایی؟ کجایی عزیزم؟ تو بی من کجایی؟


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

- تکرار می کنم! به داییت بگو دیگه تَکرار نکنه!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

- ببین من اینجا قایم میشم بلکه بذارن تو مجلس بمونم! کسی هم منو نمی بینه
+ پاشو برو الان لاریجانی بیاد اینجا ببندت عصبانی میشه ها


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

- ای بابا اینم که ما رو پیدا کرد! خب حالا که دارم از مجلس می رم چی وردارم به عنوان یادگاری از رو میزش
+ رسایی برو شلوغ نکن بذار این یکی دو ماه باقی مونده هم دوستانه بگذره


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

- خب! پس من رفتم.
+ قربون دستت میری در رو هم پشت سرت ببند.

 

گروه اینتـرنتی پرشیـن استـار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی