تجاوز و قتل بی رحمانه زن میانسال توسط دو مرد افغانی!

loading...

بروزترین وبسایت در رزبلاگ

دو مرد افغان که متهم هستند در ساختمانی نیمه‌کاره به زنی میانسال تعرض کردند و وی را به قتل رساندند در انتظار حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز هستند. متهمان این پرونده که در شعبه اول دادگاه کیفری

admin بازدید : 245 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

دو مرد افغان که متهم هستند در ساختمانی نیمه‌کاره به زنی میانسال تعرض کردند و وی را به قتل رساندند در انتظار حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز هستند. متهمان این پرونده که در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شدند هر کدام قتل را گردن دیگری انداختند و خود را بی‌گناه معرفی کردند. مردی آخرین روز آذر سال ۸۸ به پلیس کرج مراجعه کرد و خبر داد جنازه‌ای را یافته است.

 

او گفت: «من در حال ساخت خانه‌ای هستم و امروز وقتی کارگرم برای حفر چاه زمین را کند جسد زنی را پیدا کرد.»ماموران وقتی به محل موردنظر رفتند جنازه عریان زنی میانسال را یافتند و آن را به پزشکی قانونی منتقل کردند. متخصصان این سازمان بعد از انجام آزمایش‌های لازم اعلام کردند زن ناشناس به دلیل فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده است و حدود یک هفته از مرگ او می‌گذرد. پس از اعلام این نظریه پرونده‌ای جنایی گشوده شد و مرد صاحبخانه به عنوان اولین نفر تحت بازجویی قرار گرفت.

او که مقتول را نمی‌شناخت و نمی‌دانست جسد چگونه در ملک او پنهان شده است به کارآگاهان گفت: «کارگری که جنازه را پیدا کرد همان روز مشغول به کار شده بود بنابراین مطمئن هستم او ارتباطی با این ماجرا ندارد اما قبل از وی مردی افغان به نام اسد برایم کار می‌کرد. او حدود یک هفته قبل از پیدا شدن جسد ناگهان سراغم آمد و گفت کار مهمی برایش پیش آمده است و باید همراه خانواده‌اش به افغانستان برگردد، من هم با او تسویه‌حساب کردم و از اسد فقط یک شماره تلفن همراه دارم.»ماموران بعد از شنیدن این اظهارات احتمال دادند اسد عامل جنایت باشد به همین دلیل ردیابی شماره موبایل او را در دستور کار خود قرار دادند ولی پیش از اینکه به نتیجه برسند زنی نزد آنها رفت و گفت خواهر ۴۲ساله‌اش به نام بنفشه مفقود شده است.

او گفت: «بنفشه ۱۳ سال قبل از شوهرش جدا شد و از آن زمان همراه پسرش که حالا ۱۵ سال دارد در خانه‌ای در رباط‌کریم زندگی می‌کرد. او چند وقت قبل به خانه‌ام آمد و ما بر سر موضوعی با هم جروبحث کردیم. بنفشه به حالت قهر منزل مرا ترک کرد اما بعد از آن به خانه خودش هم نرفت و در تمام این مدت اثری از او پیدا نشده است.»زمان مفقود شدن بنفشه با زمان قتل زن ناشناس مطابقت داشت، از سویی خواهر بنفشه اطلاعاتی را ارایه داد که پلیس را مطمئن کرد جنازه مجهول‌الهویه متعلق به زن مطلقه است.

خواهر او وقتی در پزشکی قانونی پیکر بی‌جان را رویت کرد هویت او را مورد تایید قرار داد. باز شدن گره اول پرونده کارآگاهان را به حل این معما امیدوار کرد و آنها چندی بعد توانستند اسد را با ردیابی موبایلش بازداشت و از جیب لباس او تلفن همراه بنفشه را پیدا کنند. اسد در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و گفت: «من بنفشه را از قبل می‌شناختم. او روز حادثه به ساختمان محل کارم آمد و ۴۰۰‌هزار تومان پول خواست. به او گفتم چنین مبلغی را ندارم اما بنفشه تهدید کرد اگر خواسته‌اش را عملی نکنم با پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرد و ادعا می‌کند او را ربوده‌ام.

من که ترسیده بودم با این زن درگیر شدم و در حالی‌که دستم را روی دهانش گذاشته بودم تا داد و فریاد نکند به وی تجاوز کردم بعد هم با روسری او را کشتم.»متهم به قتل ادامه داد: «یکی از دوستانم به نام نعیم هم در این قتل به من کمک کرد و موقعی که می‌خواستم بنفشه را بکشم او پاهای این زن را گرفت. بعد از قتل به جنازه تعرض کردم و بعد نعیم جسد را دفن کرد.»دومین متهم این پرونده نیز بعد از چند روز تحقیقات ویژه پلیسی به دام افتاد و سرانجام با تکمیل تحقیقات این متهمان در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه رفتند.

در جلسه دادگاه ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست صادره علیه دو جوان افغان را که ۲۲ و ۲۳ساله هستند قرائت کرد و سپس اولیای‌دم مقتول خواستار قصاص قاتل شدند. اسد وقتی به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت با رد اتهام قتل گفت: «نعیم آن زن را کشت و من در این ماجرا بی‌گناه هستم.»نعیم نیز هنگام دفاع از خود دوستش را به عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: «آن روز اسد آن زن را به ساختمان آورد و به من گفت جلو در، نگهبانی بدهم. او به آن زن تجاوز کرد و بعد هم وی را کشت، من در قتل هیچ نقشی نداشتم.»بنا بر این گزارش بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات برای صدور رای وارد شور شدند.


منبع : شرق

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی