loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 97 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

مصاحبه با رتبه 2 کنکور تجربی و رتبه 3 کنکور زبان 96

امیرحسین قویدل

 

 

 برنامه‌ریزی برای قبولی در کنکور را از سال دوم دبیرستان آغاز کردم و در دوره پیش‌دانشگاهی به طور متوسط روزانه هفت ساعت مطالعه می‌کردم. معدل کتبی دیپلم 20 و معدل دوره پیش دانشگاهی‌ام 19.97 است.

 برنامه ریزی من برای قبولی در گروه آزمایشی علوم تجربی بود و برای قبولی در گروه زبان برنامه ریزی نکرده بودم، اما پذیرش در هر دو گروه نیز برای من غیر قابل انتظار نبود. از کلاس پنجم دبستان کلاس زبان می‌رفتم و برای کنکور زبان به طور مجزا در کلاس آموزشی شرکت نمی‌کردم. برای قبولی در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز تنها در چند درس دشوار کلاس آموزشی می‌رفتم.

اغلب کلاسهای کنکور مفید نیستند و بیشتر وقت داوطلب را هدر می‌دهند اما برای برخی دروس نیاز به استفاده از کلاسهای کنکور است و خود من نیز در تعداد محدودی از کلاسهای کنکور برای دروس اصلی رشته تجربی شرکت می‌کردم.

من وقتی خبر موفقیتم در کنکور ۹۶ را شنیدم خیلی خوشحال شدم و این موفقیتم را مدیون تلاش‌های خانواده‌ام و بخصوص والدینم می‌دانم و امیدوارم بتوانم روزی محبت‌های آن‌ها را جبران کنم.برای موفقیت در کنکور روزانه ۱۰ ساعت از سال سوم دبیرستان بطور جدی مطالعه کرده‌ام. من برای کنکور سراسری مطالعه و تمرین زیادی داشتم و تصور می‌کردم که چنین رتبه‌ای را کسب کنم.امیدوارم بتوانم در آینده باری از دوش کشورم بردارم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی