loading...
بروزترین وبسایت در رزبلاگ
admin بازدید : 83 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

مصاحبه با رتبه 1 کنکور تجربی 96

امیرحسین قاسمی نژاد

 

رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم و هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم.

هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام. استان کرمان استان محرومی است. شهرستان سیرجان محرومتر. به همین دلیل هیچ کلاسی وجود نداشت که شرکت کنم. در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده ام. میانگین ساعاتی که درس می خواندم ۱۱ ساعت بود. هنگامیکه کنکور دادم درصدهایی که زده بودم را محاسبه کردم و می دانستم نفر برتر کنکور هستم.

از اول راهنمایی در مدرسه تیزهوشا‌ن تحصیل می‌کردم و از همان ابتدا با رویکرد قبولی در رشته پزشکی درس خواندم و امروز با توجه به رتبه کسب شده قصد تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران را دارم و بعد از آن تخصص غدد و متابولیسم را انتخاب خواهم کرد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی